22 риси справжнього лідера

[Текст опублікований за підтримки Work.ua — сайту із пошуку роботи №1 в Україні]

1. Зосередженість

«Кажуть, що бути лідером — це приймати важливі, але непопулярні рішення. Частково так і є, але, на мою думку, це применшує роль фокусування. Хороший лідер не звертає своєї уваги на незначущі речі. Він повинен краще за своїх конкурентів фокусуватись на головній справі. Щоб досягти найважливіших завдань, ви маєте випрацювати вибіркову байдужість. Інакше банальні дрібниці затягнуть вас на дно».

— Тім Феррісс, автор і ведучий The Tim Ferriss Show

2. Впевненість

«Лідер вселяє відчуття впевненості та прагнення «підкорятися», адже у нього є чітке бачення, він співчутливий та сильний наставник. Як жінка-лідер, я намагаюсь бути не просто самовдоволеною та напористою, а й зберігати найкращі риси свого південного виховання — щедрість та доброту. Саме ці риси допомагають мені завойовувати повагу інших».

— Баррі Рафферті, генеральний директор Ketchum North America

3. Відкритість

«Я ніколи не розуміла ідеї «носіння маски». Будучи лідеркою, я розумію, що єдиний спосіб змусити мою команду та моїх колег довіряти та покладатись на мене — це на 100% бути собою — відкритою, подекуди неідеальною, але завжди тією, яка натхненно виконує свою роботу. Лише так я маю свободу віддавати себе сповна та діяти послідовно. Вони знають, що їх чекає у будь-який момент. Жодних несподіванок».

— Кері Поттс, очільниця відділу зв’язків з громадськістю ESPN

4. Чесність

«Наші працівники — це відображення наших лідерських цінностей. Якщо ми граємось у агресивну застарілу гру, щоб завжди бути правими замість того, щоб діяти правильно, то обмежуємо повноцінний потенціал нашого бізнесу та даремно витрачаємо талант. Якщо ви зосередитесь на тому, щоб завжди діяти щиро, це позитивно вплине на ваш бізнес та культуру».

— Ґуннар Лавлейс, співзасновник та один з генеральних директорів Thrive Market

5. Натхнення

«Мені часто кажуть: «Ви самі себе створили». Але це неможливо. Лідери не творять себе самі, їх скеровують на цей шлях. Коли я приїхав до США, у мене не було грошей чи якихось речей, окрім тих, що поміщались у спортивну сумку.

Але навіть тоді я не міг сказати, що у мене нічого не було. Інші люди надихали мене та ділилися порадами, а мої погляди та внутрішній драйв запалювали в мені пристрасть. Саме тому я завжди прагну ділитись мотивацією — з друзями чи з незнайомцями на Reddit. Я знаю силу натхнення, і якщо хтось зможе досягти величі, стоячи на моїх плечах, то я з радістю їм допоможу».

— Арнольд Шварценеггер, колишній губернатор Каліфорнії

6. Пристрасть

«Ви повинні любити те, що робите. Для того, щоб досягти успіху в якійсь сфері, треба стати одержимим, дозволити собі зануритись у неї з головою. Не важливо, наскільки успішним може стати ваш бізнес, ви не повинні задовольнятись дійсністю. Ви мусите прагнути більшого та кращого».

— Джо Перез, співзасновник Tastemade

7. Інноваційність

«У будь-якій системі з обмеженими ресурсами та необмеженим зростанням населення — як у бізнесі, так і для людства загалом, інновації необхідні не лише для досягнення успіху, а й для виживання. Новатори стають лідерами. Ви не можете виокремити одних від інших. Інновації мислення, технологій чи організацій — наша єдина надія у вирішенні проблем».

— Обрі Маркус, засновник Onnit

8. Терплячість

«Терплячість — це справжній іспит, що має на меті випробувати твою прихильність певній справі. Дорога до величі завжди тяжка, але видатні лідери знають, коли слід залишити справу, а коли продовжити. Якщо ваше бачення доволі сміливе, ви зіткнетеся з сотнями причин, чому щось «неможливо втілити в життя», і з десятками людей, що сумніватимуться у ваших можливостях. Багато факторів повинні вдало зійтись — зовнішні ринки, конкуренція, фінансування, потреби користувачів та, звісно, трохи удачі, — щоб зробити щось значуще».

— Ден Браян, керівний директор WhipClip

9. Стоїцизм

«Цього не уникнути: ми потрапимо в жахливі ситуації, інколи через помилки, які нам дорого обійдуться, інколи через непередбачувані поразки чи недобросовісних конкурентів. Стоїцизм вчить приймати невдачі як належне та очікувати їх. Лише так вдасться зберегти спокій, уникнути емоційної реакції та погіршення ситуації. Тренуйте свій розум, зважайте на найгірший варіант розвитку подій та керуйте шкідливими інстинктивними реакціями — лише так ми вбережемось від перетворення жахливих ситуацій на фатальні трагедії».

— Раян Холідей, автор книжки «Перешкода — це шлях» та колишній маркетинговий директор American Apparel

10. Уважність до деталей

«Розуміння того, що стоїть за нашими даними, — це найкраще, що я зробив для свого бізнесу. Оскільки наш сервіс базується на підписці, для нас важливо зменшити відсоток передплатників, які її скасовують. Зменшення відсотка відмов з 6 до 4 — це 50% зростання цінності середньостатистичного передплатника.

Ми б ніколи не звернули на це уваги, якби не вміли правильно аналізувати дані».

— Сол Орвелл, співзасновник Examine.com

11. Автентичність

«Імітація — це справді один із найкращих компліментів, але коли йдеться про лідерство і про кожного з великих лідерів у моєму житті, то краще прагнути автентичності. Навчайтесь у інших, читайте автобіографії ваших улюблених лідерів, розвивайте навички… але ніколи не втрачайте свого унікального бачення, поглядів та особливо того, як ви приймаєте рішення».

— Джеремі Блум, співзасновник та генеральний директор Integrate

12. Відкритість до ідей

«Один із найбільших міфів про бізнес-лідерів полягає в тому, що вони, як великі мрійники, вперто йдуть до своїх цілей, що б не сталося. Але це дурниці. Насправді лідер повинен вміти мислити гнучко та пристосовуватись за потреби. Коли компанія все ще перебуває на стадії стартапу, планування часто переоцінене, а цілі — нестатичні. Натомість ви маєте вкладати більше енергії у побудову, розвиток та підтримку хороших відносин з людьми».

— Деймонд Джон, генеральний директор Shark Branding та FUBU

13. Рішучість

«У школі та в коледжі я часто підпрацьовував рефері на баскетбольних іграх. Ментор, який навчив мене судити ігри, дав мені одну хорошу пораду, яка годиться і для бізнесу: «Приймай рішення швидко, приймай рішення гучно і не озирайся».

У ризикованих ситуаціях рішучо зроблений неправильний вибір часто може привести до кращих довготермінових результатів та сильнішої команди, ніж слабке рішення, яке може виявитись правильним».

— Скотт Гоффман, власник Folio Literary Management

14. Привабливість

«Усі ми приносимо щось унікальне в цей світ, тому одразу помічаємо щось несправжнє. Що більше ви зосереджуєтеся на унікальних зв’язках із людьми та пошуках способу їм допомогти, то привабливішими ви стаєте. Для того, щоби покращити свій бізнес, потрібно бути не великим лідером, а лідером, якого поважають».

— Льюїс Хоуз, автор бестселера за версією New York Times «Школа величі»

15. Вміння делегувати

«Багато моїх уявлень про лідерство сформувались тоді, коли я була атлетом. Мої найуспішніші команди часто не мали значної концентрації таланту, але були сформовані зі спортсменів, які мали правильну комбінацію навичок, сильних рис та довіри одне до одного.

Для того, щоб створити суперуспішну команду, треба вміти делегувати повноваження та відповідальність. Часом це складно зробити. Інколи це ще складніше, ніж зробити щось самостійно. Але слід пам’ятати, що, обравши правильний проект та маючи підтримку, делегування дає чималі переваги. Лише так ви можете відшукати та розвинути здібності інших людей».

— Шеннон Паппас, старший віце-президент Beachbody LIVE

16. Позитивність

«Для того, щоб досягти величі, треба позитивно дивитися на життя. У компанії будуть злети та падіння, але саме позитивне ставлення допоможе рухатися далі. Однак будьте готовими до того, що ви мусите стати безстрашними. Варто справді вірити у те, що неможливе здатне стати реальністю».

— Джейсон Харріс, генеральний директор Mekanism

17. Щедрість

«Моя головна ціль — завжди бути найкращою версією самого себе. Усі ми ростемо — як колективне ціле, — коли я можу допомогти іншим зростати та розвиватись як особистості».

— Крістофер Періллі, генеральний директор Pixel Mobb

18. Наполегливість

«Один великий лідер якось мені сказав: «Наполегливість долає спротив». Після того, як я попрацював у Facebook, Intel та Microsoft і відкрив власну компанію, я зрозумів дві речі: усі великі справи потребують часу і ви повинні наполегливо продовжувати, що б там не було». Ось що означає бути лідером: бажання іти далі, коли інші хочуть зупинитись».

— Ноа Кейґан, Chief Sumo, appsumo

19. Здогадливість

«Необхідно бути здогадливим, щоб відрізнити важливе від неважливого у щоденному потоці справ. Це своєрідна мудрість — її можна розвинути з часом, якщо приділяти їй увагу, але вона також повинна бути частиною вашого характеру. Це вроджена риса. Якщо ви робите правильну здогадку, то люди вважають вас генієм. Але якщо ви помиляєтесь, то схожі на ідіота».

— Дадж Бакта, засновник WhistlePig Whiskey

20. Вміння спілкуватись

«Якщо люди не знають про ваші очікування щодо них, вони не можуть вас вразити, але це не їхня провина. Люди, з якими я працюю, постійно спілкуються, часто аж забагато. Але комунікація — це вміння балансувати. Ви можете чогось хотіти чи потребувати, але найважливіше — вміти ставитись до роботи як до співпраці. Ми завжди прагнемо дізнатись про ідеї та думки інших — саме тому так багато талановитих людей працюють разом з нами».

— Кім Курлансік Рассен, партнер у TAO Group

21. Підзвітність

«Значно простіше звинувачувати когось іншого, ніж брати на себе відповідальність. Але якщо ви хочете вчинити правильно, скористайтесь порадою фінансового експерта Леррі Роббінса. Він написав чудовий лист інвесторам про своє хибне припущення, яке коштувало їм значних втрат.

Потім він відкрив новий фонд, у якому не стягував платежів за менеджерські послуги, — нечуваний крок у світі венчурних інвестиційних фондів. Це і є характер. Це — відповідальність . Йдеться не просто про те, щоб взяти на себе провину, а й про те, щоби зробити наступний крок та виправити помилку».

— Сандра Карреон-Джон, старший віце-президент M&C Saatchi Sport & Entertainment

22. Невгамовність

«Справжні лідери вміють знаходити переваги в кожному учаснику своєї команди та прагнуть дивитись ширше. Краще вірити в те, що ваша команда не має відповідей на всі запитання. Бо якщо ви вірите в зворотне, то не ставите усіх потрібних запитань».

— Нік Вулері, глобальний директор із маркетингу Stance Socks

Оригінал Adam Bornstein
Адаптований переклад — Юлія Петрів
Зображення — unsplash.com

The Ukrainians
#ЛІДЕРСТВО #ПРОДУКТИВНІСТЬ #РОБОТА